Produkty Marki The New Society

Marka pochodząca z Madrytu swoje kolekcje traktuje jako manifest. The New Society to w polskim tłumaczeniu „nowe społeczeństwo” i właśnie je chce ubierać hiszpańska projektantka i fotografka Estefanía Grandío Gayoso. Ma na myśli społeczność o podwyższonej świadomości, chętną do wspólnego działania i taką, której członkowie opiekują się sobą nawzajem. To ideał, o którym marzy założycielka tego zaangażowanego brandu. Poprzez swoje ponadczasowe, etycznie wyprodukowane i starannie wykonane ubrania chce wyrazić wiarę i nadzieję, jaką pokłada w nowych pokoleniach.

W świecie The New Society liczą się tylko rzeczy najważniejsze i sięgające do początków. Kolekcje nawiązują do tradycyjnego wzornictwa – niektóre pochodzące z nich ubranka równie dobrze mogłyby nosić dzieci 50 lat temu. Jednak to, co piękne i doskonale wykonane, nie starzeje się nigdy. Projektantka przywiązuje dużą wagę do materiałów. Wybiera te naturalne i przyjazne dla skóry, które wyglądają szlachetnie nawet po długim użytkowaniu.

Wyjątkowe kolekcje tworzone przez markę The New Society nie tylko odzwierciedlają ideały kreowane przez jej założycielkę. Powstają także z nadzieją wychowania nowej generacji świadomych pasjonatów mody. Marka kreuje gusta i uczy, by sięgać po to, co przetrwa dłużej niż sezonowy trend. To nie tylko oznaka dojrzałej estetyki, ale także przejaw etycznego postępowania i troski o ekologię, o które w dobie szybkiej mody nie jest łatwo. Kolekcje The New Society to starannie dobrane fasony i spójna paleta kolorystyczna – to wszystko pozwala na łączenie ze sobą ubrań z obecnego i poprzednich sezonów.

Less
Pokazano 1-24 z 47 pozycji

Filtruj według

Kategorie
więcej... mniej
Wiek
więcej... mniej
Kolor
więcej... mniej
Cena
187 730
Filtruj

Miss Lemonade używa plików cookie, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia podczas robienia zakupów. Korzystając z naszych usług, akceptujesz używanie takich plików. Dowiedz się więcej o plikach cookie oraz o tym, jak można je wyłączyć.

Produkt dodany do Twojej listy
Pokaż filtry >