NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

JAK NAJSZYBCIEJ ZNALEŹĆ POSZUKIWANY PRODUKT?
Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w lewym górnym rogu sklepu.
CZY MUSZĘ REJESTROWAĆ SIĘ, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.
JAK SZYBKO WYSYŁANY JEST TOWAR?
Standardowo w 24h godziny. Zamówienia złożone i skompletowane w dni robocze do godz. 14 – nadawane są zazwyczaj tego samego dnia z dostawą do Klienta następnego dnia roboczego.
CZY PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA BEZ REJESTRACJI OTRZYMAM POTWIERDZENIE DROGĄ MAILOWĄ?
Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany przez Państwa adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.
CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIONY PRODUKT OSOBIŚCIE?
Miss Lemonade prowadzi sprzedaż wysyłką, niemniej umożliwiamy odbioru osobisty zamówionego towaru od poniedziałku do piątku (10:00 - 17:00) w NASZYM Showroomie na ul. Arbuzowej 31/2, 02-747 Warszawa.
CZY MUSZĘ PODAĆ POWÓD ZWROTU TOWARU?
Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu jeszcze lepszej oferty naszego sklepu. Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze, zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu lub poprzez podanie go w wiadomości email.
JAKI JEST CZAS NA ZWROT LUB ODSTĄPIENIE OD UMOWY?
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
JAK MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?
Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas rejestrowania danych do zamówienia i wypełniając poszczególne pola formularza. Proszę zwrócić uwagę na fakt, że dane na dowodzie zakupu, a dane do wysyłki mogą być różne.
MAM JUŻ KONTO W SKLEPIE, ALE NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ. CO ROBIĆ?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniano hasła – prosimy kliknąć w link „Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować prosimy o kontakt : [email protected]
CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO JUŻ WYSŁANE?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia.
W JAKIM CZASIE FIRMA KURIERSKA DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?
Umowa z firmą kurierską przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po złożeniu zamówienia, czyli średnio od 24 -48h od złożenia zamówienia.
KURIER PRZYJECHAŁ Z PRZESYŁKĄ, ALE NIE BYŁO MNIE W DOMU. CO MAM ZROBIĆ?
Kurier powinien ponowić dostawę pod wskazany adres.
CO JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?
W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistnieniu takiego sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.

Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.
CZY MOŻNA „ODŁOŻYĆ” WYSYŁKĘ ZAMÓWIENIA NA PÓŹNIEJSZY TERMIN?
Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę czym prędzej się z nami skontaktować
KURIER SKONTAKTUJE SIĘ ZE MNĄ PRZED DOSTAWĄ?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).
CO TO OZNACZA, ŻE MOJA KARTA ZOSTAŁA ODRZUCONA?
Jeśli Twoja karta kredytowa została odrzucona, powodem może być:

- Podałeś niewłaściwy numer karty.
- Podałeś złą datę ważności karty lub zły kod zabezpieczający (CVV).
- Podane nazwa i adres nie zgadzają się z adresem, jaki ma bank obsługujący kartę.
- Bank odmówił użycia karty ze względów bezpieczeństwa.
- Na karcie nie ma wystarczających środków na pokrycie płatności.

Aby uzyskać informacje dlaczego płatność została odrzucona powinieneś skontaktować się z dostawcą karty kredytowej lub z bankiem.
Produkt dodany do Twojej listy