KOSZTY DOSTAWY
Metoda dostawy | Czas dostawy* | Cena |
Pocztex / Punkt Odbioru | 3-4 dni | 12,49 zł |
DHL Polska | 24-48 godziny | 16,99 zł |
DHL Polska (pobranie) | 24-48 godziny | 23,99 zł |
Inspot Paczkomaty | 24-48 godziny | 14,99 zł |
Inpost Weekend* | 24 godziny (dostawa w weekend) | 16,49 zł |
Fedex | 1-2 dni | 12,99 zł |
Fedex Pobranie | 1-2 dni | 15,99 zł |
PickPack (tylko Warszawa)* | dostawa tego samego dnia (Warszawa) | 55 zł |
*Inpost Weekend
Dostawa Inpost Weekend obowiązuje tylko w przypadku zamówień złożonych i opłaconych najpóźniej w dzień poprzedzający dostawę (piątek) do godziny 13:00.
*Pickpack
Na terenie Warszawy istnieje możliwość dostawy kurierem miejskim w dniu dokonania zakupu. Koszt dostawy wynosi 55 zł brutto i dotyczy zamówień złożonych do godziny 13:00.
Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest wykonanie zdjęć zniszczonej przesyłki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi przewoźnika w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu.
Pamiętaj, że samo spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej.
Dopiero po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację.
Poniżej znajdziesz kontakt do działu obsługi klienta.