FAQ


Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w prawym górny rogu sklepu,

Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.

Jak szybko wysyłany jest towar?

Standardowo w 24h godziny. Zamówienia złożone i skompletowane w dni robocze do godz. 14 – nadawane są zazwyczaj tego samego dnia z dostawą do Klienta następnego dnia roboczego. 

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany przez Państwa adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Miss Lemonade prowadzi sprzedaż wysyłką, niemniej umożliwiamy odbioru osobisty zamówionego towaru od poniedziałku do piątku ( 10:00 - 17:00) w Showroomie na ul. Arbuzowej 31/2, 02-747 Warszawa.

Czy muszę podać powód zwrotu towaru?

Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu jeszcze lepszej oferty sklepu.

Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni  na zasadach określonych w przepisach prawa. 
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze, zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu lub poprzez podanie go w wiadomości email. 

Jaki jest czas na zwrot lub odstąpienie od umowy?

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Did we answer your question ?

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas rejestrowania danych do zamówienia i wypełniając poszczególne pola formularza. Proszę zwrócić uwagę na fakt, że dane na dowodzie zakupu, a dane do wysyłki mogą być różne.

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić? 

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniano hasła – prosimy kliknąć w link „Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować  prosimy o kontakt : info@misslemonade.pl

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia.

W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?

Umowa z firmą kurierską przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po złożeniu zamówienia, czyli średnio od 24 -48h od złożenia zamówienia.

Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

Kurier powinien ponowić dostawę pod wskazany adres. 

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistnieniu takiego sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność. 

Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.

Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę czym prędzej się z nami skontaktować

Kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.  Z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).

Co to oznacza, że moja karta została odrzucona?

Jeśli Twoja karta kredytowa została odrzucona, powodem może być:

  • Podałeś niewłaściwy numer karty.
  • Podałeś złą datę ważności karty lub zły kod zabezpieczający (CVV).
  • Podane nazwa i adres nie zgadzają się z adresem, jaki ma bank obsługujący kartę.
  • Bank odmówił użycia karty ze względów bezpieczeństwa.
  • Na karcie nie ma wystarczających środków na pokrycie płatności.

Aby uzyskać informacje dlaczego płatność została odrzucona powinieneś skontaktować się z dostawcą karty kredytowej lub z bankiem. 

Warunki dostawy

Wszystkie produkty oferowane przez sklep Miss Lemonade są dostępne w naszym magazynie.

Zamówienia powyżej kwoty 300 zł wysyłane są na koszt sklepu za wyjątkiem wysyłki za pobraniem (7 zł) oraz dużych mebli.

Standardowe koszty przesyłki wynoszą (Ostateczna cena wyliczana jest na podstawie wagi oraz destynacji i podana jest przed finalizacją zamówienia):

Kurier Czas dostawy Cena
Poczta Polska  2-4 dni 9,6 zł
DPD ( kurier ) 24-48 godzin 15 zł
DPD ( pobranie ) 24-48 godzin 22 zł
UPS Express do godziny 12:00 następnego dnia roboczego ( od pn.-pt.) 29
Inpost / Paczkomaty 2-3 dni 11 zł
X-press Couriers dostawa tego same dnia (Warszawa) 35 zł

Na terenie Warszawy istnieje możliwość dostawy kurierem miejskim w dniu dokonania zakupu. Koszt dostawy wynosi 35 zł brutto i dotyczy zamówień złożonych do godziny 13:00.

Śledzenie przesyłki

Każde zamówienie otrzymuje numer przesyłki, który jest niezwłocznie wysyłany do Państwa mailem. W tym momencie macie Państwo informację, że przesyłkę odebrał od nas kurier. Jednak nie znaczy to, że będzie ona widoczna w systemie danej firmy przewozowej. W systemie umożliwiajacym śledzenie przesyłek pojawi się ona dopiero wówczas, kiedy fizycznie zostanie "zeskanowana" w magazynie głównym firmy kurierskiej.

W celu zapewnienia Państwu możliwości dodatkowego kontrolowania miejsca, w jakim znajduje sie nadana przez nas przesyłka poniżej podajemy przydatne linki:

Koszty dostawy poza Polskę

Koszt dostawy jest obliczany na podstawie wagi oraz kraju przeznaczenia. Całkowity koszt dostawy zostanie wyświetlony przed potwierdzeniem zamówienia.

Metody płatności

Przelew bankowy- w tytule prosimy podać numer zamówienia

  • Sklep MISSLEMONADE.pl
  • ul. Arbuzowa 31 lok. 2
  • 02-747 Warszawa
Nazwa Banku ALIOR BANK
SWIFT / BIC ALBPPLPW
rachunek PLN PL 49 2490 0005 0000 4600 6325 7415
rachunek EUR PL 02 2490 0005 0000 4600 6433 0111
rachunek GBP PL 60 2490 0005 0000 4600 1786 9268
rachunek USD PL 70 2490 0005 0000 4600 6611 2135

W przypadku wybrania formy płatności przelewem bankowym, Sklep oczekuje na zapłatę przez 3 dni, licząc od następnego dnia od złożenia zamówienia. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego Sklepu. Nieopłacone w w/w terminie zamówienia zostaną uznane za nieważne i anulowane, chyba że indywidualne ustalenia z Klientem stanowią inaczej.

Przelewy 24

Serwis pozwala dokonać bezpiecznej płatności kartą kredytową oraz przelewem z większości polskich banków.

Płatność przy odbiorze

Za pobraniem – w przesyłce kurierskiej DPD. Usługa ta jest dodatkowo płatna i zawiera się w kosztach transportu. Przy odbiorze przesyłki zostaną Państwo poproszeni przez Kuriera o uregulowanie płatności gotówką.

PayPal 

Wybierz płatność przez PayPal, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność.

Braintree

Płatność za pośrednictwem serwisu Braintree. Serwis Braintree pozwala dokonać bezpiecznej płatności kartą kredytową oraz debetową. Transakcje obsługiwane są w PLN, EUR, GBP oraz USD.

Odbiór osobisty (Rezerwacja oraz zawarcie Umowy sprzedaży Produktu w Sklepie Internetowym)

Dotyczy rezerwacji produktu złożonej za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku dokonania Rezerwacji Umowa sprzedaży zostanie zawarta w przez Klienta w Sklepie fizycznym oraz w terminie wskazanym w Rezerwacji. Do czasu zawarcia Umowy sprzedaży w Sklepie fizycznym na Kliencie nie spoczywają żadne zobowiązania, a Klient może w każdym momencie zrezygnować z Rezerwacji.


W przypadku odbioru osobistego możliwa jest płatność gotówką oraz kartą.


W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt:

Telefon: 663 132 014
Pytania i uwagi – info@misslemonade.pl

Prawo odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Miss Lemonade,ul. Arbuzowa 31/2, 02-747 Warszawa, info@misslemonade.pl, Telefon: +48 663 132 014) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Wzór formularza odstąpienia od umowy 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

  • Adresat Miss Lemonade, Arbuzowa 31/2, 02-747 Warszawa , info@misslemonade.pl , Telefon: +48 663 132 014
  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) 
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

POBIERZ FORMULARZ

Odstąpienie o którym mowa nie ma zastosowania w przypadkach: 

  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, 
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, 
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy
  • umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;.
  • umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • umowy zawartej na aukcji publicznej; 

Czy mogę wymienić towar?

Wymiana towaru jest możliwa w ciągu 14 dni od zakupu wyłącznie na ten sam model w innym kolorze lub rozmiarze. Jeśli zamiennik będzie droższy zostaniesz poproszony o dopłatę różnicy. Jeśli z jakiegoś powodu proponowane rozwiązanie Ci nie odpowiada skontaktuj się z nami.

Czy mogę zwrócić wszystkie zakupione przedmioty?

W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie do 14 dni, od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres:

  • Miss Lemonade
  • ul. Arbuzowa 31/2
  • 02-747 Warszawa

Zwracany towar nie powinien być uszkodzony ani nosić śladów użycia oraz powinien nadawać się do odsprzedaży. W innym wypadku odstąpienie od umowy może wiązać się z potrąceniem utraconej wartości wymienianego towaru zgodnie z obowiązujacymi przepisami.

Jeśli zwracany towar nie nosi śladów użycia, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru, nastąpi niezwłocznie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji lub w przypadku płatności za pobraniem, poprzez wykonanie przelewu na wskazane przez Zamawiającego konto.

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży)
Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu jeszcze lepszej oferty sklepu.

Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni  na zasadach określonych w przepisach prawa. 
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze, zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu lub poprzez podanie go w wiadomości email. 

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego

Sklep działający pod adresem misslemonade.pl jest własnością MISS LEMONADE Karol Samsel , z siedzibą w Warszawie przy ulicy Arbuzowej 31 lok.2 (zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki wpisany do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 502834,)  posiadającą numer NIP 745-178-16-87, REGON 142233932, zwaną dalej „Sprzedawcą”.

Rachunek bankowy: Alior Bank 49 24900005 0000 4600 6325 7415

Dane korespondencyjne: Misslemonade.pl , ul. Arbuzowa 31 lok. 2, 02-747, Warszawa

Dane kontaktowe: Telefon 663 132 014, e-mail: info@misslemonade.pl

Niniejszy regulamin sklepu internetowego, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady działania sklepu internetowego prowadzonego pod nazwą Misslemonade.pl pod adresem internetowym www.misslemonade.pl, zwanego dalej „Sklepem”, oraz warunki zawierania i realizacji umów sprzedaży z nabywcami za pośrednictwem Sklepu.

Niniejszy Regulamin staje się częścią umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą oraz klientem Sklepu, zwanym dalej „Nabywcą”.

 

1. Postanowienia ogólne

  1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Warunkiem dokonania zamówienia w Sklepie jest: 
    a) wypełnienie formularza zamówienia – dla Nabywców nie korzystających z usługi konta w Sklepie, bądź
    b) złożenie zamówienia po zarejestrowaniu się do usługi konta Sklepu
  2. Nabywcą produktów dostępnych w Sklepie może być tylko osoba pełnoletnia, będąca konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego (dalej „Nabywca”).
  3. Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w Sklepie wyłącznie w celach informacyjnych. Zdjęcia i wizerunki wyrobów prezentowanych w Sklepie nie są reklamą w rozumieniu prawa, a jedynie informacją handlową o wyrobach w rozumieniu i mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego.
  4. Usługodawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania z Serwisu, w tym składania Zamówień i/lub Rezerwacji, jak również może ograniczyć dostęp Klienta do Serwisu, ze skutkiem natychmiastowym, w następujących przypadkach:
  • podania przez Klienta danych wprowadzających w błąd lub naruszających prawa osób trzecich,
  • naruszania przez Klienta dóbr osobistych, w szczególności innych Klientów,
  • działań lub zaniechań sprzecznych z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego np. poprzez uporczywe, kilkukrotne składanie Zamówień i Rezerwacji oraz uporczywe, kilkukrotne nieodbieranie Produktów, pod warunkiem że nie stanowi to przypadków, o których mowa w Regulaminu Sklepu Internetowego.

2. Oferta Sklepu

  1. Prezentowane produkty i informacje o nich mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
  2. Ceny towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich. Ceny zawierają podatek VAT, nie zawierają jednak danych dotyczących kosztów wysyłki, które zostaną skalkulowane i podane do wiadomości Nabywcy przez finalnym zatwierdzeniem zamówienia. Cena prezentowana przy danym produkcie jest wiążąca dla Nabywcy w momencie złożenia przez niego zamówienia.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów podanych w ofercie, co nie może negatywnie wpływać na dokonane zamówienia.
  4. Ilość i rodzaj towarów oferowanych w Sklepie są zmienne i podlegają stałej aktualizacji.
  5. Przedsprzedaż (Pre-order),pod tym pojęciem należy rozumieć prezentowanie przez Sklep Internetowy treści stanowiące zaproszenie do składania ofert przez Klienta i odnoszące się do Towarów, które nie zostały jeszcze wyprodukowane lub Sklep Internetowy oczekuje na ich dostawę.
  6. Ilość towarów objętych ewentualną promocją w Sklepie jest ograniczona. Ich sprzedaż realizowana jest na podstawie kolejności zamówień potwierdzonych przez Sklep, aż do wyczerpania zapasów.
  7. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe, objęte rękojmią na wady ukryte i gwarancją (w przypadku produktów objętych gwarancją producenta). Wyjątkiem w zakresie dostępności są produkty oferowane w przedsprzedaży (oznaczone jako pre-order) – dostępne wg. daty podanej w opisie produktu.
 

 3. Realizacja zamówienia / Rezerwacje

  1. Przed finalnym złożeniem zamówienia Nabywca będzie mógł zapoznać się z informacją dotyczącą składanego zamówienia, która obejmować będzie m.in. dokładne wyliczenie zamawianych produktów, ich cenę jednostkową oraz łączną, wartość ewentualnych upustów oraz dokładne koszty dostawy.
  2. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca wygeneruje informację o szczegółach zamówienia, która zostanie przesłana na adres mailowy Nabywcy podany w formularzu zamówienia lub przypisany do usługi konta w Sklepie.
  3. Czas realizacji zamówienia to czas potrzebny do przygotowania zamówienia do wysyłki. Sprzedawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by wyniósł on maksymalnie:
    a) 48 h od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek za pobraniem; albo 
    b) 48 h od momentu wpłynięcia należności za dane zamówienie na konto rachunku bankowego Sprzedawcy.
  4. W przypadku towarów, które w opisie posiadają informację o terminie sprowadzenia towaru od importera bądź z hurtowni, przykład informacji: "Dostępność: 3-5 dni", bądź "Dostępność: 48h" (h, oznacza ilość godzin.) -  czas realizacji zamówienia wydłuża się o najdłuższy czas podany w opisie zamówionych produktów. Do wszystkich pozostałych towarów, które nie mają żadnej z powyższych informacji zastosowanie ma czas realizacji z pkt. 3.3.
  5. Zamówienia dokonane w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy są realizowane w przeciągu 48 h licząc od pierwszego dnia roboczego, jednak z pominięciem kolejnych dni ustawowo wolnych od pracy.
  6. W przypadku kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu w magazynie Sprzedawcy lub wyczerpania asortymentu (u importera/hurtowni), Nabywca zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.
  7. Zamówienie jest uznawane za ważne i wiążące tylko, jeżeli formularz zamówienia został prawidłowo wypełniony przez Nabywcę i wysłany do Sklepu przy wykorzystaniu systemu rejestracji i mechanizmów zawartych na stronach internetowych , o ile przepisy prawa nie stanowią inaczej.
  8. Korekty do zamówienia Nabywca może wprowadzić wyłącznie przed jego zatwierdzeniem do realizacji przez Sprzedawcę. Nabywca musi złożyć korektę zamówienia drogą mailową, a do swej ważności korekta taka musi zostać potwierdzona telefonicznie lub mailowo przez Sprzedawcę.
  9. Zamówienie wysłane przez Sprzedawcę nie może być anulowane z zastrzeżeniem wypadków opisanych w niniejszym Regulaminie.
  10. W indywidualnych przypadkach, zaakceptowanych przez Sprzedawcę można także anulować zamówienie opłacone lecz jeszcze niewysłane przez Sprzedawcę.
  11. Po wysłaniu zamówienia do Nabywcy, Sklep wygeneruje e-mailową informację o wysyłce towaru.
  12. Zamówienia nie opłacone w ciągu 3 dni kalendarzowych będę anulowane. Wyjątek będą stanowić potwierdzone mailowo indywidualne ustalenia ze Sprzedawcą.
3.1 Rezerwacja oraz zawarcie Umowy sprzedaży Produktu w Sklepie Internetowym
 
  1. Klient w Sklepie Internetowym może:
  • złożyć Rezerwację Produktu, który następnie kupi w Sklepie fizycznym spośród wskazanych na stronie internetowej - w przypadku Rezerwacji Umowa sprzedaży zostanie zawarta przez Klienta w Sklepie fizycznym oraz w terminie wskazanym w Rezerwacji. Do czasu zawarcia Umowy sprzedaży w Sklepie fizycznym na Kliencie nie spoczywają żadne zobowiązania, a Klient może w każdym momencie zrezygnować z Rezerwacji.
  • złożyć Zamówienie (kupić) wybrane Produkty tj. zawrzeć Umowę sprzedaży Produktów lub Kodów aktywacyjnych na odległość. Umowa sprzedaży Produktów zostanie zawarta wraz z otrzymaniem przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w treści Regulaminu Sklepu Internetowego.
     

    4. Koszt i sposób dostawy

    1. Dostawa zamówienia odbywa się za pomocą:
      - Kuriera DPD, Poczty Polskie, Kuriera GLS w indywidualnych przypadkach ( wysyłki zagranczne )
    2. Koszt przesyłki ponosi Nabywca, który jest informowany o całkowitym koszcie dostawy przed finalnym zatwierdzeniem danego zamówienia. Informacje o zamówieniu oraz koszcie dostawy zamówienia zostaną również wysłane do Nabywcy drogą e-mailową, po złożeniu zamówienia na adres podany w formularzu zamówienia lub przypisany do usługi konta w Sklepie.
    3. Nabywca w miarę możliwości powinien sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej lub listonosza. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Nabywca w miarę możliwości powinien zgłosić ten fakt kurierowi lub listonoszowi i sporządzić protokół reklamacyjny oraz poinformować o tym fakcie Sprzedawcę.
    4. Koszt odesłania do Sklepu przesyłki reklamowanej, wymienianej lub zwracanej pokrywa Nabywca, jednak w przypadku zasadnej reklamacji, wymiany wadliwego lub zwrotu wadliwego towaru, Sprzedawca zwraca poniesione przez Nabywcę koszty przesyłki, po uzgodnieniu z nim szczegółów takiego zwrotu. W pozostałych przypadkach (tj. gdy reklamacja, wymiana lub, zwrot wadliwego towaru będą niezasadne) Sprzedawca nie zwraca kosztów przesyłki.
    5. Koszt dostawy zagranicznej jest podawany na stronie podczas składania zamówieania.
     

    5. Sposoby płatności

    1. Nabywca może dokonać płatności w następujący sposób:
       Przelewem na konto bankowe: Alior Bank: PLN 49 24900005 0000 4600 6325 7415 lub EUR 02 2490 0005 0000 4600 6433 0111
       tytuł przelewu musi zawierać numer zamówienia. Płatności są również możliwe poprzez bezpieczny system PayU S.A oraz PayPal. Za pobraniem tylko w przypadku wyboru dostawy przesyłki przez firmę kurierską.
    2. Po otrzymaniu zapłaty Sklep potwierdza e-mailowo przyjęcie zamówienia do realizacji. W przypadku braku wpłaty należności na konto Sprzedawcy w przeciągu 5 dni roboczych liczonych od dnia wysłania Nabywcy wiadomości podsumowującej zamówienie, o której mowa w pkt 3.2 powyżej, zamówienie będzie uznawane za niezłożone.
    3. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość negocjacji terminu płatności, jednak do swej ważności prośba skierowana przez Nabywcę musi zostać zaakceptowana przez Sprzedawcę.
     

    6. Reklamacje

    1. Produkty oferowane w sklepie posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Większość towarów objęta jest gwarancją ustalaną przez producenta, podstawą której jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
    2. Nabywcy służy prawo do reklamacji zakupionego w Sklepie towaru w wyniku niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem, opóźnień w dostawie z winy Sklepu oraz innych przypadkach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
    3. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozdarcia) powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania towaru lub niewłaściwego użytkowania i konserwacji.
    4. Nabywca powinien odesłać reklamowany towar w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu oraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) oświadczeniem dotyczącym reklamacji/wymiany, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń Nabywcy. Koszt dostawy ponosi Nabywca, jednak w przypadku uznania reklamacji Koszty dostawy zostają zwrócone na warunkach opisanych w pkt. 4.4. Naprawiony lub wymieniony na nowy towar jest dostarczany do Nabywcy na koszt Sprzedawcy.
    5. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
    6. Reklamacje jak również towar podlegający reklamacji należy wysłać na adres: Misslemonade.pl, ul. Arbuzowa 31/2, 02-747, Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA”lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@misslemonade.pl.
    7. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
    8. Formularz reklamacji do pobrania: 

    FORMULARZ REKLAMACYJNY

     
    7. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
      
    1. Nabywca może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń od Sprzedawcy
    2. Szczegółowe informacje odnośnie zasad dostępu do procedur opisanych w ust. 1 dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej – lista powyższych jest dostępna pod następującym adresem internetowym: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    3. Dodatkowe informacje przydatne dla Nabywcy w celu skorzystania z możliwości objętych niniejszym tytułem są dostępne pod następującymi adresami: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php oraz http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.

     8. Wymiana

    1. Nabywcy przysługuje prawo wymiany zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania wyraźnej przyczyny wymiany. Jest to możliwe tylko w przypadku, jeżeli produkt nie jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany. O zamiarze wymiany towaru należy poinformować Sprzedawcę drogą e-mailową lub telefonicznie. Przekroczenie terminu będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany.
    2. Wymieniany towar należy przesłać w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi metkami, wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura VAT) i wypełnionym formularzem reklamacja/wymiana.
    3. Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania wymienionego towaru w przeciągu 4 dni roboczych.
    4. Koszt związany z wysyłką wymienianego i wymienionego na nowy towaru ponosi Nabywca.
    5. Sprzedawca nie przyjmuje wysyłek za pobraniem.
    6. Towar podlegający wymianie należy wysłać na adres: Misslemonade.pl, ul. Arbuzowa 31/2, 02-747, Warszawa , z dopiskiem „WYMIANA TOWARU”.
    9. Przedsprzedaż ( Pre -order )
      
    1. Termin realizacji zamówień obejmujących Towary zamawiane w ramach Przedsprzedaży określony jest przy każdym Towarze i może przekraczać 30 dni.
    2. Jeżeli zamówiony w ramach Przedsprzedaży Towar okaże się niedostępny, Sklepowi Internetowemu przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy wraz z obowiązkiem zwrotu uiszczonej przez Klienta należności za towar.
    .
    10. Ochrona danych osobowych
     
    1. Dane osobowe podane przez Nabywcę nie będą udostępniane innym podmiotom poza osobami które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację danego zamówienia Nabywcy (np. firma kurierska). Podanie danych osobowych nie jest obowiązkiem Nabywcy, jednak jest niezbędne do poprawnej realizacji złożonego przez Nabywcę za pomocą Sklepu zamówienia. Administratorem danych jest Sprzedawca, tj. MISS LEMONADE Karol Samsel , z siedzibą w Warszawie przy ulicy Arbuzowej 31 lok.2 (zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki wpisany do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 502834,)  posiadającą numer NIP 745-178-16-87, REGON 142233932.
    2. Dane osobowe Nabywców dokonujących płatności za pośrednictwem Przelewy24 za nabywane towary/produkty/usługi przekazywane są spółce DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, jako administratorowi danych (ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000306513. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez DialCom24 Sp. z o.o. (Przelewy24)
    3. Dane osobowe Nabywców dokonujących płatności za pośrednictwem kart płatniczych za nabywane towary/produkty/usługi przekazywane są spółce PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

    11. Postanowienia końcowe

    1. Sprzedawca może dokonać zmian w niniejszym Regulaminie, o ile zmiany takie będą zasadne ze względu na np. ważny interes Sprzedawcy lub Nabywców, przy czym zmiany te nie mogą pogarszać sytuacji (praw) Nabywców. Zmiany Regulaminu w odniesieniu do Nabywców korzystających z usługi konta w Sklepie obowiązują od momentu zaakceptowania przez nich tak zmienionego Regulamin. Sprzedawca zastrzega, że w odniesieniu do Nabywców korzystających z usługi konta w Sklepie, pewne funkcje Sklepu lub nawet możliwość dokonywania zakupów w Sklepie mogą być ograniczone lub nawet niemożliwe do momentu akceptacji zmienionego Regulaminu, co jednak nie stosuje się do już zamówionych towarów.
    2. Niniejszy Regulamin jest dokumentem określającym zasady składania zamówień w Sklepie. Każdy Nabywca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu, a jego postanowienia stają się dla niego wiążące w chwili złożenia przez niego zamówienia w Sklepie lub odpowiednio zaakceptowania Regulaminu (w przypadku Nabywców korzystających z usługi konta).
    3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa.
    4. Dane właściciela sklepu: MISS LEMONADE Karol Samsel
      ul. Arbuzowa 31 lok. 2, 02-747 Warszawa
      NIP 745-178-16-87, REGON 142233932
      e-mail: info@misslemonade.pl
      kontakt: Telefon +48 663 132 014
    5. Dane korespondencyjne sklepu: Misslemonade.pl
      ul. Arbuzowa 31 lok. 2, 02-747, Warszawa
      e-mail: info@misslemonade.pl
      kontakt biuro: Telefon +48 663 132 014
    6. Regulamin obowiązuje od dnia 15.08.2013 roku

    Polityka prywatności

    Ochrona danych osobowych 

    Dane osobowe podane przez Nabywcę nie będą udostępniane innym podmiotom poza osobami które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację danego zamówienia Nabywcy (np. firma kurierska). Podanie danych osobowych nie jest obowiązkiem Nabywcy, jednak jest niezbędne do poprawnej realizacji złożonego przez Nabywcę za pomocą Sklepu zamówienia. Administratorem danych jest Sprzedawca, tj. MISS LEMONADE Karol Samsel , z siedzibą w Warszawie przy ulicy Arbuzowej 31 lok.2 (zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki wpisany do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 502834,)  posiadającą numer NIP 745-178-16-87, REGON 142233932.
    • Dane osobowe Nabywców dokonujących płatności za pośrednictwem Przelewy24 za nabywane towary/produkty/usługi przekazywane są spółce DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, jako administratorowi danych (ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000306513. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez DialCom24 Sp. z o.o. (Przelewy24)
    • Dane osobowe Nabywców dokonujących płatności za pośrednictwem kart płatniczych za nabywane towary/produkty/usługi przekazywane są spółce PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

    Przechowywanie danych

    Dane osobowe zawarte w formularzach są przechowywane i przetwarzane w sposób zgodny z wymogami polskiego prawa, w szczególności z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Zbiór zgromadzonych danych osobowych traktowany jest jako wydzielona baza danych, która przechowywana jest na serwerze tego serwisu w specjalnie wydzielonej strefie bezpieczeństwa. 

    O ile wyrazili Państwo na to zgodę (zapis do newslettera), podany przez Państwa adres e- mail będzie wykorzystywany w celach marketingowych własnych produktów (sklep Misslemonade.pl). Zgoda może być cofnięta w każdym czasie. 

    Przysługuje Państwo prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na Państwa temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem: info@misslemonade.pl. 

    Zasady bezpieczeństwa

    Miss Lemonade Karol Samsel zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych dzięki odpowiednim środkom technicznym oraz organizacyjnym, mającym na celu zapobieżenie bezprawnemu przetwarzaniu danych oraz ich przypadkowej utracie, zniszczeniu oraz uszkodzeniu. Ponadto dokładamy szczególnej staranności, żeby informacje osobowe były:

    - poprawne i przetwarzane w sposób zgodny z prawem,

    - uzyskane tylko dla określonych celów i nie przetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami,

    - adekwatne, odpowiednie i nie nadmiarowe,

    - dokładne i aktualne,

    - nie przechowywane dłużej niż to konieczne,

    - przetwarzane zgodnie z prawami przysługującymi osobom (których dotyczą), w tym zgodnie z prawem do zastrzeżenia udostępniania,

    - bezpiecznie przechowywane,

    - nie transferowane bez odpowiedniej ochrony.

    Dla Twojego bezpieczeństwa, pamiętaj o:

    1. ustanowieniu loginu i hasła do Twojego konta Klienta uniemożliwiających w prosty sposób odgadnięcie ich przez osoby trzecie. W szczególności zalecamy stosowanie w haśle ciągu znaków i cyfr oraz dużych i małych liter;
    2. wylogowaniu się ze strony misslemonade.pl po zakończonej sesji (zakończonych zakupach, dodawaniu wiadomości na forum itp.). Samo wyłączenie okna przeglądarki nie jest równoznaczne z wylogowaniem się ze strony misslemonade.pl. Wylogowanie ze strony misslemonade.pl nastąpi po kliknięciu przycisku „Wyloguj”, który jest umieszczony w prawym górnym rogu strony;
    3. zachowaniu loginu i hasła do konta Klienta w tajemnicy, w tym w szczególności o nieprzekazywaniu danych (loginu, hasła) jakimkolwiek osobom trzecim;
    4. korzystaniu z programów antywirusowych, w tym regularnym skanowaniu dysków w poszukiwaniu wirusów;
    5. korzystaniu ze strony i Sklepu internetowego misslemonade.pl wyłącznie za pośrednictwem zaufanych komputerów, na których zainstalowano wyłącznie sprawdzone oprogramowanie. Korzystanie z cudzych komputerów rodzi ryzyko przechwycenia loginu, hasła lub innych danych, które podajesz;
    6. jeśli jednak korzystasz ze strony lub Sklepu internetowego misslemonade.pl za pomocą obcego komputera, np. w kafejce internetowej, pamiętaj o tym, aby nie zapamiętywać danych na komputerze i usunąć historię przeglądanych stron. Z zapamiętanych danych może skorzystać osoba która będzie korzystała z komputera po Tobie.

    Informacje techniczne

    Informacje techniczne – pliki cookie

    Podczas korzystania przez Ciebie ze Sklepu Internetowego misslemonade.pl na Twoim urządzeniu końcowym (komputerze, smartfonie, tablecie itp.) zapisywane są niewielkie pliki (w szczególności tekstowe), zawierające informacje niezbędne do prawidłowego korzystania ze Sklepu Internetowego misslemonade.pl tzw. pliki cookie. Dzięki zapisaniu tych plików na Twoim urządzeniu możliwe jest m. in. zapamiętanie danych logowania, dzięki czemu nie będziesz musiał każdorazowo wpisywać loginu i hasła, zapamiętanie towarów dodanych przez Ciebie do koszyka, czy dostosowanie treści strony do Twoich zainteresowań. Dzięki plikom cookie możliwe jest zbieranie danych statystycznych Sklepu Internetowego misslemonade.pl, co umożliwia nam rozwijanie Sklepu zgodnie z preferencjami naszych Klientów.

    Pliki cookie nie zawierają danych identyfikujących Cię, na ich podstawie nie można ustalić czyjejkolwiek tożsamości. Pliki te nie są w żaden sposób szkodliwe dla Twojego urządzenia i nie zmieniają jego ustawień ani ustawień zainstalowanego na nim oprogramowania. Odczytanie zawartości tych plików możliwe jest jedynie przez serwer, który je utworzył.

    W trakcie korzystania przez Ciebie ze Sklepu Internetowego misslemonade.pl korzystamy z dwóch rodzajów plików cookie: sesyjnych oraz stałych. Pliki sesyjne to pliki tymczasowe, które przechowywane są w Twoim urządzeniu do czasu wylogowania ze Sklepu Internetowego misslemonade.pl, opuszczenia Sklepu Internetowego misslemonade.pl lub zamknięcia przeglądarki. Stałe pliki są przechowywane w Twoim urządzeniu przez czas określony w parametrach tych plików lub do momentu ich usunięcia przez Ciebie.

    Jakie pliki cookie wykorzystujemy?

    a)      Pliki niezbędne do działania Sklepu - pliki te umożliwiają prawidłowe działanie Sklepu Internetowego misslemonade.pl, logowanie do Sklepu, nawigowanie po Sklepie, dokonywanie zakupów oraz pobieranie ze Sklepu zakupionych plików. Bez ich zapisania na Twoim urządzeniu korzystanie ze Sklepu jest niemożliwe;

    b)      Pliki zapewniające bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w obrębie Sklepu. Brak tych plików uniemożliwi bezpieczne dokonanie transakcji;

    c)      Pliki statystyczne - umożliwiają zbieranie przez nas informacji statystycznych na temat sposobu korzystania ze Sklepu;

    d)      Pliki funkcjonalne - pliki umożliwiające zapamiętanie Twoich ustawień i preferencji. Dzięki zapisaniu tych plików na Twoim urządzeniu m. in. nie będziesz musiał każdorazowo wpisywać loginu i hasła, zostaną Ci wyświetlone produkty dostosowane do Twoich zainteresowań itp.;

    e)      Pliki reklamowe - pliki umożliwiające otrzymanie spersonalizowanej reklamy. Pliki te mogą być wykorzystywane przez Sklep lub przez współpracujące ze Sklepem podmioty świadczące usługi reklamowe, dzięki czemu może zostać wyświetlona Ci reklama dostosowana do Twoich zainteresowań, a ilość wyświetleń reklamy może być limitowana dzięki czemu reklamy będą mniej uciążliwe itp.

    f)      Pliki społecznościowe – umożliwiające integrację serwisów społecznościowych (m. in. Facebook), z których korzystasz, ze Sklepem. 

    Przypominamy, że inne serwisy, w tym serwisy społecznościowe, mogą wykorzystywać pliki cookies we własnym zakresie, na zasadach określonych w polityce prywatności danego serwisu. 

    Co zrobić, jeśli nie zgadzasz się na zapisywanie plików na Twoim urządzeniu?

    Najczęściej ustawienia przeglądarki domyślnie dopuszczają zapisywanie plików cookie. Jeżeli nie zgadzasz się, na zapisywanie tych plików na Twoim urządzeniu, musisz odpowiednio zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Zmiana może polegać na niezapisywaniu plików cookie na Twoim urządzeniu, bądź na każdorazowym informowaniu Cię o zapisaniu danego pliku na Twoim urządzeniu. Możesz również za każdym razem po wizycie w Sklepie usuwać pliki ze swojego urządzenia. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookie dostępne są w ustawieniach oraz w sekcji "Pomoc" Twojej przeglądarki internetowej. Pamiętaj jednak, że ograniczenia w stosowaniu plików cookie mogą utrudnić lub uniemożliwić korzystanie ze Sklepu.

    Ustawienia przeglądarki Twojego urządzenia pozwalające na zapisywanie plików oznaczają, że wyrażasz zgodę, aby pliki te zapisywane były na Twoim urządzeniu.

    Pozostałe informacje techniczne:

    Korzystamy również z geolokalizacji, tj. sprawdzamy, z jakiej lokalizacji (kontynentu, kraju, województwa i miejscowości) składasz zamówienie. Jeżeli sprzedaż danego produktu w Twojej lokalizacji jest zabroniona (dotyczy to w szczególności plików mp3 i ebooków), nie będziesz mógł złożyć zamówienia na ten produkt, o czym zostaniesz powiadomiony specjalnym komunikatem.

    Stosujemy najnowsze technologie i specjalne procedury ochrony danych osobowych. Wykorzystujemy nowoczesne mechanizmy ochrony przekazywanych danych, w tym w szczególności połączenia szyfrujące.

    Twoje dane osobowe są przechowywane w bazie danych, w której zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych, w tym rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024). Dostęp do bazy mają jedynie osoby, posiadające upoważnienia nadane przez administratora danych.

    Postanowienia końcowe

    W związku z ciągłym rozwojem i postępem techniki zasady określone w niniejszym dokumencie mogą ulec zmianie. O zmianie tych zasad zostaniesz poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem, nie później niż na 7 dni przed ich wprowadzeniem, poprzez zamieszczenie nowej treści niniejszego dokumentu na stronie internetowej misslemonade.pl