Spódnica Mini Skirt czerwona

Gro Gro

New product

Obniżka! Spódnica Mini Skirt czerwona
Spódnica Mini Skirt czerwona

Urokliwa spódniczka w czarne kropeczki. Z tyłu spódniczki na całej długości całkowicie rozpinany zamek. W pasie gumka.

  • Kolor: czerwony, czarne kropki
  • Materiał: 95% bawełna, 5% elastan  

 

40,50 zł

brutto

135,00 zł brutto

-70%

Check out with PayPal
Dostawa kurierem do 24h (nie dot. przedsprzedaży)
Tabela Rozmiarów
Tabela Rozmiarów

Bobo Choses size chart AW17

Przed zakupem warto zmierzyć dziecko, bądź też ubranka, które obecnie nosi i dodać te kilka cm do wymiarów, szczególnie, gdy chcemy kupić ubranie w większym rozmiarze.

Gdy kupujemy spodnie:

  • trzeba zmierzyć pas
  • długość  od pasa do podłogi bądź też długość spodni,
  • wewnętrzną długość nogi, bądź nogawki w spodniach

Gdy kupujemy spódnicę mierzymy:

  • pas
  • długość spódnicy

Gdy kupujemy bluzkę:

  • długość tułowia dziecka, bądź też bluzki,
  • szerokość pod pachami,
  • długość wewnętrzną ręki (od pachy do nadgarstka) bądź też rękawa

Kiedy kupujemy sukienkę mierzymy:

  • długość sukienki (jeśli jest na ramiączkach to ok. 7-10 cm będzie nam potrzebne do zawiązania)
  • szerokość pod pachami
  • jeśli sukienka ma rękawki mierzymy długość wewnętrzną rękawka

Natychmiast postanowiła, że ten dziwny ludzik powinien zostać wykorzystany jako logo firmy. Aby oddać hołd dzieciom firmę nazwano GRO, co z języka angielskiego oznacza GROW czyli rozwój - każda mama i tata wiedzą, że najbardziej wyjątkowym czasem jest dorastanie dzieci. Dlatego też, myślą przewodnią było stworzenie ekskluzywnej, oryginalnej kolekcji ubrań dla dla dziewcząt i chłopców w wieku od 0 do 10 lat. Z czasem do podstawowej linii odzieżowej został wprowadzony symbol duńskiej flagi, który jest uwielbiany głównie przez chłopców. Kolekcje GRO są znane z wygody i komfortu noszenia gdyż są produkowane z najwyższej jakości organicznej bawełny jak również tkane z kaszmiru. Nowoczesność, i unikatowość marki GRO sprawia, że ekskluzywna skandynawska moda dziecięca jest odkrywana na nowo.

Natychmiast postanowiła, że ten dziwny ludzik powinien zostać wykorzystany jako logo firmy. Aby oddać hołd dzieciom firmę nazwano GRO, co z języka angielskiego oznacza GROW czyli rozwój - każda mama i tata wiedzą, że najbardziej wyjątkowym czasem jest dorastanie dzieci. Dlatego też, myślą przewodnią było stworzenie ekskluzywnej, oryginalnej kolekcji ubrań dla dla dziewcząt i chłopców w wieku od 0 do 10 lat. Z czasem do podstawowej linii odzieżowej został wprowadzony symbol duńskiej flagi, który jest uwielbiany głównie przez chłopców. Kolekcje GRO są znane z wygody i komfortu noszenia gdyż są produkowane z najwyższej jakości organicznej bawełny jak również tkane z kaszmiru. Nowoczesność, i unikatowość marki GRO sprawia, że ekskluzywna skandynawska moda dziecięca jest odkrywana na nowo.