Motywacja projektu
Bobo Choses mówi językiem dzieci. Dlatego dzieci są aktywną częścią świata Bobo i czują bliskie relacje z marką. W.I.M.A.M.P. jest projektem Bobo Choses, w którym dzieci nie są tylko biernymi konsumentami, ale mają aktywną rolę w projektowaniu produktu końcowego.
Czym jest kolekcja W.I.M.A.M.P.
W.I.M.A.M.P. to zarówno produkty, jak i doświadczenia. Bobo Choses zaprojektowało specjalną platformę internetową (www.wimamp.com), w której dzieci w różnym wieku i krajach rejestrują się jako członkowie W.I.M.A.M.P. Na tej platformie marka stawia dzieciom pytania i wyzwania związane z konkretnym zagadnieniem środowiskowym o globalnym znaczeniu. Dzieci odpowiadają w formie rysunków, które są przesyłane na platformę, aby podzielić się nimi z pozostałymi członkami. W ten sposób W.I.M.A.M.P. staje się miejscem spotkań dzieci z całego świata, gdzie mogą dzielić się kreatywnością, doświadczeniami i zainteresowaniami, a także być na bieżąco z nowymi wyzwaniami, treściami i działaniami proponowanymi przez Bobo Chosesa. W.I.M.A.M.P. jest również produktem. Rysunki wysyłane przez dzieci na platformę w formie odpowiedzi na wyzwania są przekształcane w odbitki, które wraz z ekskluzywnymi projektami odzieży Bobo Choses tworzą kolekcję W.I.M.A.M.P. dla dzieci. Dlatego kreatywność dzieci materializuje się w obiekty fizyczne, które można sprzedawać na całym świecie. W kolekcji W.I.M.A.M.P. rysunki i pomysły dzieci są niewinne, czarujące, uczciwe i pełne nadziei na lepszy i łagodniejszy świat. Jest to wiodący projekt globalny, na który powinni zwracać uwagę również wszyscy dorośli.
"Zwierzęta nie znają alfabetu, ale mogą odczuwać radość, smutek i wszystko pomiędzy. Dzieci z całego świata, chciałyby, aby czuły się bardzo dobrze, bo cokolwiek dzieje się z naszymi współplemieńcami, również nam się przytrafia. Nasz brat, nasz siostrzany szympans, nasz kuzyn żyrafa. Wszystkie żyją na Ziemi. Wszyscy muszą zwrócić większą uwagę na zwierzęta. Jesteśmy W.I.M.A.M.P., jesteśmy słoniem".
Comments (0)