The Animals Observatory

Od zawsze z notatnikiem i ołówkiem. Szuka inspiracji w otaczającym ją świecie, a później przenosi je na białe kartki tworząc niesamowity świat The Animals Observatory.

The Animals Observatory

Skąd pochodzi nazwa marki?

Dzieci obserwują rodziców, którzy próbują wymyślić zasady rządzące światem i życiem. W tym tworzeniu, my dorośli, przypominamy zwierzęta w zoo. Ta idea była bazą dla naszej nazwy.


Opisz TAO w 3 słowach.

Autentyczność, wolność i piękno.


Jakie jest źródło Waszych inspiracji?

Zdecydowanie piękno. To jest to, co mnie nakręca. Piękno znajduje w każdej scenie z filmów Johna Cassavete, w różnych grafikach i nawet w momencie, kiedy dziecko próbuje po raz pierwszy wdrapać się na schody. To jak coś postrzegasz jest tak samo ważne jak to jak to widzisz.


Powiedz coś o Waszym Teamie.

Jestem dumna i szczęśliwa, że ich mam. Jako dyrektor kreatywny wymagam bardzo dużo, ale również doceniam każdego człowieka i to, co robi. Jesteśmy małym zespołem i pracujemy razem nad wszystkimi produktami oraz kampaniami. Im dłużej jesteśmy razem, tym bardziej potrafią mnie zaskoczyć każdego dnia. Czuję się szczęściarzem - to przywilej i ogromna radość!

Dream goal, który chcecie osiągnąć jako team.

TAO jest największym marzeniem dyrektora kreatywnego. Mam swobodę w tym, co robię, a do tego świetny, zgrany zespół. Myślę, że jest to możliwe dzięki naszym produktom i wizerunkowi naszej marki. Moim celem jest ciągły i wspólny rozwój oraz tworzenie pięknych rzeczy.


Który etap tworzenia jest najbardziej fascynujący i ekscytujący?

Sam początek, kiedy wyciągam i otwieram swój notatnik, a w nim widzę białą stronę. To czas, kiedy, w równych częściach, wątpliwości przeplatają się z ekscytacją i entuzjazmem. Szczególnie lubię wymyślanie palety barw. Harmonia między kolorami jest czymś, co mnie pasjonuje.


Które rzeczy z najnowszej kolekcji (SS19) są Waszymi ulubionymi?

Nie umiem wyróżnić jednej rzeczy, przepraszam! Ale mogę powiedzieć, że jestem dumna z tego w jaki sposób prezentuje się cała kolekcja.


Czy Twoje wspomnienia z dzieciństwa wpływają na wygląd kolekcji?

Zdecydowanie. Nadal pracuję w taki sam sposób jak robiłam to będąc dzieckiem: z zeszytem oraz kredkami w dłoni. Kocham rysować. Jako dziecko zawsze rysowałam. I tak pozostało do dzisiaj.

The Animals Observatory
The Animals Observatory

Dream goal, który chcecie osiągnąć jako team.

TAO jest największym marzeniem dyrektora kreatywnego. Mam swobodę w tym, co robię, a do tego świetny, zgrany zespół. Myślę, że jest to możliwe dzięki naszym produktom i wizerunkowi naszej marki. Moim celem jest ciągły i wspólny rozwój oraz tworzenie pięknych rzeczy.


Który etap tworzenia jest najbardziej fascynujący i ekscytujący?

Sam początek, kiedy wyciągam i otwieram swój notatnik, a w nim widzę białą stronę. To czas, kiedy, w równych częściach, wątpliwości przeplatają się z ekscytacją i entuzjazmem. Szczególnie lubię wymyślanie palety barw. Harmonia między kolorami jest czymś, co mnie pasjonuje.


Które rzeczy z najnowszej kolekcji (SS19) są Waszymi ulubionymi?

Nie umiem wyróżnić jednej rzeczy, przepraszam! Ale mogę powiedzieć, że jestem dumna z tego w jaki sposób prezentuje się cała kolekcja.


Czy Twoje wspomnienia z dzieciństwa wpływają na wygląd kolekcji?

Zdecydowanie. Nadal pracuję w taki sam sposób jak robiłam to będąc dzieckiem: z zeszytem oraz kredkami w dłoni. Kocham rysować. Jako dziecko zawsze rysowałam. I tak pozostało do dzisiaj.


Propozycje od Lai

The Animals Observatory


Kto lub co jest dla Was największą inspiracją?

Jeżeli chodzi o miejsca to wieś. Wiejskie życie, kiedy jesteś otoczony niesamowitą naturą - nie mam, co do tego wątpliwości! To mnie inspiruje, pomaga w pozostaniu produktywną oraz w utrzymaniu twórczego nastroju. Również okazjonalne wizyty w takich miastach jak Nowy Jork, Paryż czy Madryt. Naprawdę lubię te miasta!
Natomiast jeżeli chodzi o ludzi to moje dzieci są bardzo ważne. Są moim małym zespołem krytyków. Obserwowanie jak rosną i dorastają jest również źródłem inspiracji, ponieważ mogę lepiej zrozumieć ich potrzeby. Widzę jak ich gusta się zmieniają i ewoluują. No i jeszcze mój mąż - Felipe Cano, który jest dyrektorem artystycznym marki. Podczas naszych długich rozmów przywołuje niezliczone odniesienia do różnych filmów, książek, nurtów w sztuce czy filmów. To jest dopiero kopalnia inspiracji.

Jak myślisz dlaczego Polacy pokochali TAO?

To świetne pytanie i marzę o tym, żeby poznać odpowiedź! Autentyczność, piękno, komfort i jakość. Myślę, że dzięki tym cechom ludzie pokochali The Animals Observatory.

Comments (0)

No comments at this moment

New comment

You are replying to a comment

Produkt dodany do Twojej listy