JAK NAJSZYBCIEJ ZNALEŹĆ POSZUKIWANY PRODUKT?
Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w lewym górnym rogu sklepu.
CZY MUSZĘ REJESTROWAĆ SIĘ, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.
JAK SZYBKO WYSYŁANY JEST TOWAR?
Standardowo w 24h godziny. Zamówienia złożone i skompletowane w dni robocze do godz. 14 – nadawane są zazwyczaj tego samego dnia z dostawą do Klienta następnego dnia roboczego.
CZY PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA BEZ REJESTRACJI OTRZYMAM POTWIERDZENIE DROGĄ MAILOWĄ?
Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany przez Państwa adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.
CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIONY PRODUKT OSOBIŚCIE?
Miss Lemonade prowadzi sprzedaż wysyłką, niemniej umożliwiamy odbioru osobisty zamówionego towaru od poniedziałku do piątku (10:00 - 17:00) w NASZYM Showroomie na ul. Arbuzowej 31/2, 02-747 Warszawa.
CZY MUSZĘ PODAĆ POWÓD ZWROTU TOWARU?
Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu jeszcze lepszej oferty naszego sklepu. Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze, zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu lub poprzez podanie go w wiadomości email.
JAKI JEST CZAS NA ZWROT LUB ODSTĄPIENIE OD UMOWY?
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
JAK MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?
Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas rejestrowania danych do zamówienia i wypełniając poszczególne pola formularza. Proszę zwrócić uwagę na fakt, że dane na dowodzie zakupu, a dane do wysyłki mogą być różne.
MAM JUŻ KONTO W SKLEPIE, ALE NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ. CO ROBIĆ?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniano hasła – prosimy kliknąć w link „Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować prosimy o kontakt : info@misslemonade.pl
CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO JUŻ WYSŁANE?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia.
W JAKIM CZASIE FIRMA KURIERSKA DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?
Umowa z firmą kurierską przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po złożeniu zamówienia, czyli średnio od 24 -48h od złożenia zamówienia.
KURIER PRZYJECHAŁ Z PRZESYŁKĄ, ALE NIE BYŁO MNIE W DOMU. CO MAM ZROBIĆ?
Kurier powinien ponowić dostawę pod wskazany adres.
CO JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?
W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistnieniu takiego sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.

Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.
CZY MOŻNA „ODŁOŻYĆ” WYSYŁKĘ ZAMÓWIENIA NA PÓŹNIEJSZY TERMIN?
Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę czym prędzej się z nami skontaktować
KURIER SKONTAKTUJE SIĘ ZE MNĄ PRZED DOSTAWĄ?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).
CO TO OZNACZA, ŻE MOJA KARTA ZOSTAŁA ODRZUCONA?
Jeśli Twoja karta kredytowa została odrzucona, powodem może być:

- Podałeś niewłaściwy numer karty.
- Podałeś złą datę ważności karty lub zły kod zabezpieczający (CVV).
- Podane nazwa i adres nie zgadzają się z adresem, jaki ma bank obsługujący kartę.
- Bank odmówił użycia karty ze względów bezpieczeństwa.
- Na karcie nie ma wystarczających środków na pokrycie płatności.

Aby uzyskać informacje dlaczego płatność została odrzucona powinieneś skontaktować się z dostawcą karty kredytowej lub z bankiem.

Miss Lemonade uses cookies to give you the best shopping experience. If you continue to use our services, we will assume that you agree to the use of such cookies. Find out more about cookies and how you can refuse them.

Product added to wishlist