- Nowości
- 2 likes
- 8980 views
- 0 comments
Od zawsze z notatnikiem i ołówkiem. Szuka inspiracji w otaczającym ją świecie, a później przenosi je na białe kartki tworząc niesamowity świat The Animals Observatory.
Skąd pochodzi nazwa marki?
Dzieci obserwują rodziców, którzy próbują wymyślić zasady rządzące światem i życiem. W tym tworzeniu, my dorośli, przypominamy zwierzęta w zoo. Ta idea była bazą dla naszej nazwy.
Opisz TAO w 3 słowach.
Autentyczność, wolność i piękno.
Jakie jest źródło Waszych inspiracji?
Zdecydowanie piękno. To jest to, co mnie nakręca. Piękno znajduje w każdej scenie z filmów Johna Cassavete, w różnych grafikach i nawet w momencie, kiedy dziecko próbuje po raz pierwszy wdrapać się na schody. To jak coś postrzegasz jest tak samo ważne jak to jak to widzisz.
Powiedz coś o Waszym Teamie.
Jestem dumna i szczęśliwa, że ich mam. Jako dyrektor kreatywny wymagam bardzo dużo, ale również doceniam każdego człowieka i to, co robi. Jesteśmy małym zespołem i pracujemy razem nad wszystkimi produktami oraz kampaniami. Im dłużej jesteśmy razem, tym bardziej potrafią mnie zaskoczyć każdego dnia. Czuję się szczęściarzem - to przywilej i ogromna radość!
Dream goal, który chcecie osiągnąć jako team.
TAO jest największym marzeniem dyrektora kreatywnego. Mam swobodę w tym, co robię, a do tego świetny, zgrany zespół. Myślę, że jest to możliwe dzięki naszym produktom i wizerunkowi naszej marki. Moim celem jest ciągły i wspólny rozwój oraz tworzenie pięknych rzeczy.
Który etap tworzenia jest najbardziej fascynujący i ekscytujący?
Sam początek, kiedy wyciągam i otwieram swój notatnik, a w nim widzę białą stronę. To czas, kiedy, w równych częściach, wątpliwości przeplatają się z ekscytacją i entuzjazmem. Szczególnie lubię wymyślanie palety barw. Harmonia między kolorami jest czymś, co mnie pasjonuje.
Które rzeczy z najnowszej kolekcji (SS19) są Waszymi ulubionymi?
Nie umiem wyróżnić jednej rzeczy, przepraszam! Ale mogę powiedzieć, że jestem dumna z tego w jaki sposób prezentuje się cała kolekcja.
Czy Twoje wspomnienia z dzieciństwa wpływają na wygląd kolekcji?
Zdecydowanie. Nadal pracuję w taki sam sposób jak robiłam to będąc dzieckiem: z zeszytem oraz kredkami w dłoni. Kocham rysować. Jako dziecko zawsze rysowałam. I tak pozostało do dzisiaj.
Dream goal, który chcecie osiągnąć jako team.
TAO jest największym marzeniem dyrektora kreatywnego. Mam swobodę w tym, co robię, a do tego świetny, zgrany zespół. Myślę, że jest to możliwe dzięki naszym produktom i wizerunkowi naszej marki. Moim celem jest ciągły i wspólny rozwój oraz tworzenie pięknych rzeczy.
Który etap tworzenia jest najbardziej fascynujący i ekscytujący?
Sam początek, kiedy wyciągam i otwieram swój notatnik, a w nim widzę białą stronę. To czas, kiedy, w równych częściach, wątpliwości przeplatają się z ekscytacją i entuzjazmem. Szczególnie lubię wymyślanie palety barw. Harmonia między kolorami jest czymś, co mnie pasjonuje.
Które rzeczy z najnowszej kolekcji (SS19) są Waszymi ulubionymi?
Nie umiem wyróżnić jednej rzeczy, przepraszam! Ale mogę powiedzieć, że jestem dumna z tego w jaki sposób prezentuje się cała kolekcja.
Czy Twoje wspomnienia z dzieciństwa wpływają na wygląd kolekcji?
Zdecydowanie. Nadal pracuję w taki sam sposób jak robiłam to będąc dzieckiem: z zeszytem oraz kredkami w dłoni. Kocham rysować. Jako dziecko zawsze rysowałam. I tak pozostało do dzisiaj.
Propozycje od Lai
Koszulka Rooster ecru elephant yoga crown
Koszulka Rooster blue babar & The animals
Kto lub co jest dla Was największą inspiracją?
Jeżeli chodzi o miejsca to wieś. Wiejskie życie, kiedy jesteś otoczony niesamowitą naturą - nie mam, co do tego wątpliwości! To mnie inspiruje, pomaga w pozostaniu produktywną oraz w utrzymaniu twórczego nastroju. Również okazjonalne wizyty w takich miastach jak Nowy Jork, Paryż czy Madryt. Naprawdę lubię te miasta!
Natomiast jeżeli chodzi o ludzi to moje dzieci są bardzo ważne. Są moim małym zespołem krytyków. Obserwowanie jak rosną i dorastają jest również źródłem inspiracji, ponieważ mogę lepiej zrozumieć ich potrzeby. Widzę jak ich gusta się zmieniają i ewoluują. No i jeszcze mój mąż - Felipe Cano, który jest dyrektorem artystycznym marki. Podczas naszych długich rozmów przywołuje niezliczone odniesienia do różnych filmów, książek, nurtów w sztuce czy filmów. To jest dopiero kopalnia inspiracji.
Jak myślisz dlaczego Polacy pokochali TAO?
To świetne pytanie i marzę o tym, żeby poznać odpowiedź! Autentyczność, piękno, komfort i jakość. Myślę, że dzięki tym cechom ludzie pokochali The Animals Observatory.
Comments (0)