dostawa

KOSZTY DOSTAWY

Metoda dostawyCzas dostawy*Cena

Pocztex / Punkt Odbioru

3-4 dni12,49 zł
DHL Polska24-48 godziny16,99 zł
DHL Polska (pobranie)24-48 godziny23,99 zł
Inspot Paczkomaty24-48 godziny14,99 zł
Inpost Weekend*24 godziny (dostawa w weekend)16,49 zł
Fedex1-2 dni12,99 zł
Fedex Pobranie1-2 dni15,99 zł
PickPack (tylko Warszawa)*dostawa tego samego dnia (Warszawa)55 zł

*Inpost Weekend

Dostawa Inpost Weekend obowiązuje tylko w przypadku zamówień złożonych i opłaconych najpóźniej w dzień poprzedzający dostawę (piątek) do godziny 13:00.

*Pickpack

Na terenie Warszawy istnieje możliwość dostawy kurierem miejskim w dniu dokonania zakupu. Koszt dostawy wynosi 55 zł brutto i dotyczy zamówień złożonych do godziny 13:00.

WARUNKI DOSTAWY
Wszystkie produkty oferowane przez sklep Miss Lemonade są dostępne w naszym magazynie. Zamówienia powyżej kwoty 1000 zł wysyłane są na koszt sklepu za wyjątkiem wysyłki za pobraniem (11,64 zł) oraz dużych przedmiotów i mebli, których wysyłka odbywa się na palecie, a wycena kosztów dostawy następuje po złożeniu zamówienia przez klienta. Standardowe koszty przesyłki przedstawiamy poniżej (Ostateczna cena wyliczana jest na podstawie wagi oraz destynacji i podana jest przed finalizacją zamówienia).
ŚLEDZENIE DOSTAWY
Każde zamówienie otrzymuje numer przesyłki, który jest niezwłocznie wysyłany do Państwa mailem. W tym momencie macie Państwo informację, że przesyłkę odebrał od nas kurier. Jednak nie znaczy to, że będzie ona widoczna w systemie danej firmy przewozowej. W systemie umożliwiajacym śledzenie przesyłek pojawi się ona dopiero wówczas, kiedy fizycznie zostanie "zeskanowana" w magazynie głównym firmy kurierskiej. W celu zapewnienia Państwu możliwości dodatkowego kontrolowania miejsca, w jakim znajduje sie nadana przez nas przesyłka poniżej podajemy przydatne linki: Poczta Polska Paczkomaty 24/7 UPS
KOSZTY DOSTAWY POZA TERYTORIUM POLSKI
Koszt dostawy jest obliczany na podstawie wagi oraz kraju przeznaczenia. Całkowity koszt dostawy zostanie wyświetlony przed potwierdzeniem zamówienia.
METODY PAKOWANIA
Podczas przygotowywania paczek najważniejsze jest dla nas to, by nasze produkty trafiały do Waszych rąk w idealnym stanie. Z tego względu korzystamy z materiałów, które zapewniają im odpowiednie zabezpieczenie. W trosce o środowisko, dokonujemy wszelkich starań, by rezygnować z nadmiernego użycia tworzyw sztucznych. Jednak pragnąc zachować wysoką estetykę oraz wykluczając ryzyko potencjalnych uszkodzeń, indywidualnie decydujemy o doborze materiałów. W przypadku towarów delikatnych zastosowanie niewielkiej ilości folii bywa nieuniknione. * Przesyłki paczkomatowe Inpost wysyłane są dwa razy w tygodniu (wtorki i czwartki).

Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?

W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest wykonanie zdjęć zniszczonej przesyłki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi przewoźnika w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu.

Pamiętaj, że samo spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej.

Dopiero po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację.

Poniżej znajdziesz kontakt do działu obsługi klienta.

DHL

Infolinia: +48 42 6 345 345

INPOST

Infolinia: 722 444 000

FEDEX

Infolinia: 801 002 800

POCZTA POLSKA

Infolinia: +48 42 6 345 345

Produkt dodany do Twojej listy