Regulamin Sklepu Internetowego

1. Warunki ogólne

Poniższy Regulamin dotyczy wszystkich zamówień złożonych przez Klienta („Nabywca”, „Klient”, „Ty”, „Ciebie”) w firmie Miss Lemonade Karol Samsel („Miss Lemonade”, „Sklep”, „sprzedawca”, „nas” lub „my”) na stronie internetowej firmy Miss Lemonade, na stronie dla urządzeń mobilnych, bądź telefonicznie (łącznie „www.misslemonade.pl”).

  • Korzystając ze strony www.misslemonade.com i/lub składając zamówienie, akceptujesz niniejszy Regulamin („Regulamin”).
  • Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z treścią Regulaminu.
  • Zamówienia mogą składać jedynie osoby, które ukończyły 18 lat i nie są pod opieką prawną opiekuna.
  • Dostępność produktów i usług na stronie www.misslemonade.pl w danym momencie nie wskazuje ani nie jest gwarancją, że te produkty i usługi będą dostępne zawsze.
  • Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ze sprzedaży dowolnego produktu w każdym momencie.
  • Klienta obowiązuje wersja Regulaminu dostępna na stronie www.misslemonade.pl w momencie składania zamówienia.
  • Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w Sklepie wyłącznie w celach informacyjnych. Zdjęcia i wizerunki wyrobów prezentowanych w Sklepie nie są reklamą w rozumieniu prawa, a jedynie informacją handlową o wyrobach w rozumieniu i mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego.

Miss Lemonade chce zapewniać użytkownikom swojej strony internetowej jak najlepsze wrażenia. Aby było to możliwe, wszystkie nasze usługi muszą działać jak w szwajcarskim zegarku. Korzystając ze strony, przyjmujesz do wiadomości i akceptujesz, że nie będziesz:

  • publikować, przesyłać, redystrybuować, wczytywać ani promować żadnej komunikacji, ani materiałów, które mogłyby mieć negatywny wpływ na naszą działalność, produkty bądź usługi;
  • zachowywać się w sposób ograniczający, utrudniający, przeszkadzający lub uniemożliwiający jakiemukolwiek innemu użytkownikowi korzystanie ze strony www.misslemonade.pl bądź wpływający na bezpieczeństwo strony ani używać w tym celu jakiegokolwiek urządzenia
  • używać jakiegokolwiek urządzenia, ani próbować używać jakiegokolwiek silnika, oprogramowania, narzędzia, agenta bądź skryptu, ani innego urządzenia lub mechanizmu (w tym bez ograniczeń tzw. pająków, botów, crawlerów, awatarów lub inteligentnych agentów) w celu nawigowania po stronie i przeszukiwania jej albo kopiowania jej zawartości.

Zastrzegamy sobie prawo do natychmiastowego zablokowania dostępu do strony oraz zamknięcia konta jakiegokolwiek użytkownika, który naruszy te zasady lub jakiekolwiek inne zasady będące częścią niniejszego regulaminu.

2. Zamówienia

Produkty są zapisane w koszyku, ale nie zwlekaj – nie są one zarezerwowane, dopóki nie sfinalizujesz zamówienia! Kiedy skończysz robić zakupy, kliknij ikonę Koszyk, aby złożyć zamówienie. Zobaczysz informacje o cenie i dostępności produktów. W tym momencie możesz jeszcze edytować swoje zamówienie. Kiedy nie chcesz już nic zmieniać, przejdź do etapu finalizacji.

  • Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Po wysłaniu zamówienia wyślemy kolejną wiadomość z linkiem do strony, na której można śledzić zamówienie.
  • Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń pod numer +48 663132014 lub wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected]. Z przyjemnością ci pomożemy!
  • Czas realizacji zamówienia to czas potrzebny do przygotowania zamówienia do wysyłki. Sprzedawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by wyniósł on maksymalnie 48 h od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek za pobraniem lub od momentu wpłynięcia należności za dane zamówienie na konto rachunku bankowego Sprzedawcy.
  • Zamówienia dokonane w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy są realizowane w przeciągu 48 h licząc od pierwszego dnia roboczego, jednak z pominięciem kolejnych dni ustawowo wolnych od pracy.
  • W przypadku kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu w magazynie Sprzedawcy lub wyczerpania asortymentu (u importera/hurtowni), Nabywca zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.
  • Zamówienie jest uznawane za ważne i wiążące tylko, jeżeli formularz zamówienia został prawidłowo wypełniony przez Nabywcę i wysłany do Sklepu przy wykorzystaniu systemu rejestracji i mechanizmów zawartych na stronach internetowych, o ile przepisy prawa nie stanowią inaczej. 
  • Korekty do zamówienia Nabywca może wprowadzić wyłącznie przed jego zatwierdzeniem do realizacji przez Sprzedawcę. Nabywca musi złożyć korektę zamówienia drogą mailową, a do swej ważności korekta taka musi zostać potwierdzona telefonicznie lub mailowo przez Sprzedawcę. Zamówienie wysłane przez Sprzedawcę nie może być anulowane z zastrzeżeniem wypadków opisanych w niniejszym Regulaminie. W indywidualnych przypadkach, zaakceptowanych przez Sprzedawcę można także anulować zamówienie opłacone lecz jeszcze niewysłane przez Sprzedawcę.
  • Zamówienia nie opłacone w ciągu 3 dni kalendarzowych będę anulowane. Wyjątek będą stanowić potwierdzone mailowo indywidualne ustalenia ze Sprzedawcą.

3. Rezerwacja

Klient w Sklepie Internetowym może złożyć rezerwację produktu, który następnie kupi w sklepie fizycznym spośród wskazanych na stronie internetowej - w przypadku rezerwacji umowa sprzedaży zostanie zawarta przez Klienta w sklepie fizycznym oraz w terminie wskazanym w rezerwacji. Do czasu zawarcia umowy sprzedaży w sklepie fizycznym na Kliencie nie spoczywają żadne zobowiązania, a Klient może w każdym momencie zrezygnować z rezerwacji.

4. Ceny i koszty dostawy

  • Ceny wyświetlane na stronie www.misslemonade.pl zawierają ustawowy podatek VAT, ale nie zawierają kosztów dostawy.
  • Koszt każdej metody dostawy jest wyszczególniony na etapie finalizacji zamówienia.
  • Ceny w sklepie stacjonarnym i online mogą się różnić.

5. Dostawa

Miss Lemonade przyjmuje i przetwarza zamówienia z najwyższą starannością. Zamówione produkty dostarczymy na Twój adres zamieszkania lub inny wybrany adres za pomocą wybranej metody dostawy. Firma Miss Lemonade dokłada starań, aby zamówienia były wysyłane najszybciej jak to możliwe i w kolejności, w jakiej zostały złożone. Choć dokładamy starań, aby dostarczać zamówienia w wyznaczonym terminie, nieprzewidziane wydarzenia mogą spowodować opóźnienie dostawy.

  • Dostawa zamówienia odbywa się za pomocą: Kuriera DPD, Kuriera UPS, Paczkomaty Inpost lub Poczty Polskiej.
  • Koszt przesyłki ponosi Nabywca, który jest informowany o całkowitym koszcie dostawy przed finalnym zatwierdzeniem danego zamówienia.
  • Informacje o zamówieniu oraz koszcie dostawy zamówienia zostaną również wysłane do Nabywcy drogą e-mailową, po złożeniu zamówienia na adres podany w formularzu zamówienia lub przypisany do usługi konta w Sklepie.
  • Nabywca w miarę możliwości powinien sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej lub listonosza. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Nabywca w miarę możliwości powinien zgłosić ten fakt kurierowi lub listonoszowi i sporządzić protokół reklamacyjny oraz poinformować o tym fakcie Sprzedawcę.
  • Koszt odesłania do Sklepu przesyłki reklamowanej, wymienianej lub zwracanej pokrywa Nabywca, jednak w przypadku zasadnej reklamacji, wymiany wadliwego lub zwrotu wadliwego towaru, Sprzedawca zwraca poniesione przez Nabywcę koszty przesyłki, po uzgodnieniu z nim szczegółów takiego zwrotu. W pozostałych przypadkach (tj. gdy reklamacja, wymiana lub, zwrot wadliwego towaru będą niezasadne) Sprzedawca nie zwraca kosztów przesyłki.
  • Koszt dostawy zagranicznej jest podawany na stronie podczas składania zamówienia.

Pełne Zasady wysyłki i dostawy można znaleźć na stronie Miss Lemonade w zakładce „Dostawa”.

Jeżeli masz pytania dotyczące przesyłki skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Miss Lemonade telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 663132014 lub wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected].

6. Opłaty Celne

Jeśli Twój kraj podlega opłatom celnym, prosimy o wcześniejsze uiszczenie opłat celnych, aby przesyłka nie została zablokowana po przybyciu. Miss Lemonade nie pokrywa kosztów opłat celnych poniesionych w związku ze zwrotem przedmiotów, więc każda paczka wymagająca płatności w dniu przyjazdu zostanie odrzucona i zwrócona do nadawcy.

7. Śledzenie Przesyłki

Wybierając przewoźnika, upewnij się, że korzystasz z usługi śledzenia przesyłek. Odpowiedzialność za przesyłkę zwrotną spoczywa na użytkowniku, więc wszelkie paczki zagubione podczas zwrotu nie będą zwracane.

8. Zwroty i wymiany

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Miss Lemonade,ul. Fosa 25/1 02-768 Warszawa, [email protected], Telefon: +48 794 427 999 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  • Upewnij się, że zwracając przedmiot, wszystkie zwroty są oznaczone jako „ZWROT” na etykiecie wysyłkowej w przeciwnym razie przesyłki zwracane z zagranicy zostaną objęte opłatą celną, a koszt oclenia przesyłki zostanie odliczony od ostatecznej kwoty zwrotu.
  • Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat możliwości zwrotu i wymianu towaru znajdą Państwo w zakładce Zwroty i Wymiany na stronie www.misslemonade.pl.

9. Reklamacje

  • Produkty oferowane w sklepie posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Większość towarów objęta jest gwarancją ustalaną przez producenta, podstawą której jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • Nabywcy służy prawo do reklamacji zakupionego w Sklepie towaru w wyniku niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem, opóźnień w dostawie z winy Sklepu oraz innych przypadkach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  • Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozdarcia) powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania towaru lub niewłaściwego użytkowania i konserwacji.
  • Nabywca powinien odesłać reklamowany towar w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu oraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) oświadczeniem dotyczącym reklamacji/wymiany, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń Nabywcy.
  • Koszt dostawy ponosi Nabywca, jednak w przypadku uznania reklamacji Koszty dostawy zostają zwrócone na warunkach opisanych w pkt. 4. Naprawiony lub wymieniony na nowy towar jest dostarczany do Nabywcy na koszt Sprzedawcy.
  • Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  • Reklamacje jak również towar podlegający reklamacji należy wysłać na adres: Miss Lemonade, ul. Fosa 25/1, 02-768, Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres [email protected].
  • Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Formularz reklamacji do pobrania:

FORMULARZ REKLAMACYJNY

10. Metody płatności

Karta kredytowa lub debetowa
Dane płatności można wprowadzać w momencie składania i opłacania zamówienia ważną kartą kredytową lub debetową.

Przelewem na konto bankowe
Alior Bank: PLN 49 24900005 0000 4600 6325 7415 Alior Bank EUR 02 2490 0005 0000 4600 6433 0111 Tytuł przelewu musi zawierać numer zamówienia.

PayPal
Twoje dane są zaszyfrowane i nie są w pełni ujawniane sprzedającym. Ponadto kwalifikujące się zakupy obejmujemy programem ochrony kupujących.

Przelewy24
Podczas procesu zamawiania zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku, aby sfinalizować proces płatności. W przypadku korzystania z bankowości online dostępnej dla najbardziej popularnych polskich banków, możesz skorzystać z płatności poprzez Przelewy24. Twoje konto zostanie natychmiast obciążone kwotą należności.

Płatność gotówką przy odbiorze
Płatność gotówką przy odbiorze zamówienia jest dostępna tylko w przypadku wyboru dostawy przesyłki przez firmę kurierską.

Karty podarunkowe Miss Lemonade
Za pomocą karty podarunkowej możesz opłacić w naszym sklepie internetowym całe zamówienie lub tylko jego część.

Potwierdzenie zamówienia zostanie przesłane w wiadomości e-mail.

Szczegóły dotyczące dostępnych metod płatności można znaleźć w zakładce "Metody Płatności" na stronie www.misslemonade.pl.

11. Kolory i wymiary

Dokładamy starań, aby możliwie wiernie prezentować nasze produkty, ich skład i kolory. Sposób wyświetlania koloru zależy od używanego systemu operacyjnego i sprzętu. Nie możemy zagwarantować, że Twój komputer, monitor lub urządzenie mobilne wiernie odwzoruje kolory. Wymiary produktu podane na stronie misslemonade.pl są jedynie orientacyjne i mają ułatwić wybór modelu lub fasonu, ale nie są rzeczywistymi wymiarami produktu, który otrzymasz. Wymiary rzeczywiste mogą się różnić zależnie od materiału, z którego wykonano produkt.

12. Ochrona danych osobowych

Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Dlatego też szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasz Sklep znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

13. Dane firmy

MISS LEMONADE Karol Samsel
ul. Arbuzowa 31 lok. 2, 02-747 Warszawa
NIP 745-178-16-87
REGON 142233932
e-mail: [email protected]
Telefon +48 663 132 014

Dane kontaktowe:
Miss Lemonade
ul. Fosa 25 lok. 1, 02-768 Warszawa
e-mail: [email protected]
Telefon +48 794 427 999

24/05/2018

Pozostałe Regulaminy

Karty Podarunkowe

1. Zapisy ogólne

Niniejsze Zasady i warunki dotyczą kart podarunkowych Miss Lemonade kupionych na stronie misslemonade.pl. Kupując podarunkową Miss Lemonade akceptujesz niniejszy regulamin. Miss Lemonade zastrzega sobie prawo do interpretacji, modyfikacji lub unieważnienia niniejszego regulaminu. Aktualną wersję regulaminu zawsze można znaleźć na stronie misslemonade.pl.

Kart podarunkowych Miss Lemonade można używać w sklepie Miss Lemonade oraz online na stronie misslemonade.pl. Kartą podarunkową Miss Lemonade można zapłacić za całe zamówienie lub jego część. Jeśli saldo karty podarunkowej Miss Lemonade jest mniejsze niż wartość zakupu, możesz wybrać dodatkową metodę płatności, aby sfinalizować transakcję. Więcej informacji znajdziesz w sekcji Metody płatności na stronie misslemonade.pl. Zawsze możesz sprawdzić aktualne saldo w sklepie stacjonarnym Miss Lemonade lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta (dane kontaktowe poniżej).

2. Płatności

Metody płatności za karty podarunkowe Miss Lemonade są takie same jak podczas normalnych zakupów. Możesz więc zapłacić za kartę podarunkową przelewem bankowym, kartą kredytową oraz poprzez system Przlewy24 i PayPal. Więcej szczegółów znajdziesz w sekcji Metody płatności na stronie misslemonade.pl.

3. Dostawa

Karta podarunkowa Miss Lemonade zostanie wysłana na adres e-mail odbiorcy natychmiast po sfinalizowaniu zakupu. Osoby kupujące karty podarunkowe Miss Lemonade online są zobowiązane do podania prawidłowego adresu e-mail odbiorcy. Jeśli nie uda się potwierdzić adresu, Miss Lemonade zastrzega sobie prawo do wstrzymania dostawy kart podarunkowych Miss Lemonade.

4. Okres ważności

Wartość karty podarunkowej Miss Lemonade może wynieść maksymalnie 2000 PLN. Minimalna wartość karty upominkowej Miss Lemonade wynosi 100 PLN. Karta podarunkowa Miss Lemonade jest ważna przez 2 lata od daty ostatniej aktywacji lub zakupu. Po upłynięciu okresu ważności nie można zapłacić kartą za zakupy, ponownie jej aktywować ani wykorzystać pozostałych na niej środków. Karty podarunkowej Miss Lemonade można używać do momentu wyczerpania środków. Jeśli saldo karty będzie zerowe przez trzy miesiące, straci ona ważność i nie będzie można jej ponownie aktywować ani użyć.

5. Zwroty

Jeśli zdecydujesz się zwrócić produkty kupione za pomocą karty podarunkowej Miss Lemonade korzystając z procesu zwrotów, najpierw otrzymasz zwrot na kartę podarunkową, a dopiero potem zwrot za pomocą innej metody płatności. Karta podarunkowa Miss Lemonade zostanie wysłana pocztą e-mail po przetworzeniu zwrotu. Klient jest zobowiązany do podania prawidłowego adresu e-mail, na który zostanie wysłana karta podarunkowa Miss Lemonade. Jeśli nie uda się potwierdzić Twojego adresu e-mail, Miss Lemonade zastrzega sobie prawo do wstrzymania dostawy karty podarunkowej Miss Lemonade. Kart podarunkowych Miss Lemonade nie można wymieniać na gotówkę.

6. Gwarancja zwrotów

Masz 14 dni (licząc od następnego dnia po dostarczeniu zamówienia) na anulowanie zamówienia karty podarunkowej Miss Lemonade zakupionej online. W takim wypadku otrzymasz pełen zwrot kosztów. Jeśli chcesz zwrócić kartę podarunkową Miss Lemonade, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta (dane kontaktowe poniżej).

7. Ograniczenie odpowiedzialności

Jeśli karta podarunkowa Miss Lemonade zostanie aktywowana, firma Miss Lemonade nie ponosi żadnej odpowiedzialności za taką kartę w wypadku jej zgubienia, kradzieży, dezaktywacji lub zniszczenia.

8. Polityka prywatności

W firmie Miss Lemonade Karol Samsel obowiązuje polityka prywatności, która określa sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych. Pełną wersję naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

9. Obsługa Klienta

Dane kontaktowe:
Miss Lemonade, Arbuzowa 31/2, 02-747 Warszawa
E-mail: [email protected]
Telefon: +48 663 132 014

10. Dane firmy

Miss Lemonade Karol Samsel
ul. Arbuzowa 31 lok. 2, 02-747 Warszawa
NIP 745-178-16-87
REGON 142233932
e-mail: [email protected]
Telefon +48 663 132 014

Program Lojalnościowy

1. Wstęp

Witaj w programie rabatowym Miss Lemonade („Program lojalnościowy” lub „Program rabatowy”). Rejestrując się w programie rabatowym Miss Lemonade, akceptujesz niniejszy Regulamin.

Program rabatowy umożliwia zdobywanie punktów oraz ich wymianę na vouchery, które możesz użyć podczas zakupów w naszym sklepie.

2. Członkostwo

Możesz dołączyć do programu rabatowego bez dokonywania w danym momencie żadnego zakupu. Członkostwo jest bezpłatne. System aktywowany jest automatycznie podczas rejestracji Klienta w sklepie i pozostaje do niego aktywnie przypisany na czas nieokreślony, chyba że Klient zdecyduje o usunięciu konta z bazy Klientów sklepu.

Członkami programu rabatowego Miss Lemonade mogą zostać wyłącznie Klienci, którzy ukończyli 18 lat i mają aktualne, prawidłowo działające konto e-mail. Przesyłając swoje zgłoszenie, potwierdzasz, że masz ukończone 18 lat i akceptujesz niniejszy Regulamin.

Twoje Członkostwo jest osobiste i nie możesz przekazywać go innym osobom. Podlega też ono niniejszemu Regulaminowi oraz wszystkim innym zasadom, regulacjom, politykom i procedurom stosowanym przez Miss Lemonade. Obowiązuje limit jednego członkostwa na osobę.

Członkami programu rabatowego nie mogą być firmy, grupy, stowarzyszenia ani inne podmioty, a także przedsiębiorstwa dokonujące zakupów komercyjnych oraz hurtowych. Nie można korzystać z programu rabatowego Miss Lemonade w celu dalszej odsprzedaży produktów bądź dla zysku.

Aktualizowanie danych kontaktowych i adresu e-mail jest obowiązkiem użytkownika.

3. Zasady

Punkty można zdobywać, robiąc zakupy w sklepie Miss Lemonade oraz online na stronie misslemonade.pl. Proszę pamiętaj, że za zakup kart podarunkowych Miss Lemonade punkty nie zostaną doliczone do Twojego konta.

Za każde wydane 50 zł (dotyczy produktów nieprzecenionych) otrzymują Państwo zwrot 2% na Państwa Konto w formie punktów do wykorzystania przy kolejnych zakupach. Minimalna kwota do której może być użyty kupon wynosi 10 zł brutto.

Zebrane punkty są osobiste i nie można ich przekazywać innym osobom ani innym członkom programu.

Jeśli zwrócisz kupiony produkt, pobierzemy z Twojego konta punkty przyznane wcześniej za jego zakup.

Punkty za zrealizowane zakupy naliczane są gdy zamówienie otrzyma status: "Dostarczone".

Punkty przydzielane są na czas 6 miesięcy, chyba że Klient zdecyduje o usunięciu konta z bazy Klientów sklepu.

4. Zmiany, zakończenie i/lub usunięcie programu

W każdej chwili możesz zlikwidować swoje Konto w programie rabatowym Miss Lemonade. Aby to zrobić, przejdź na swoje Konto Miss Lemonade na stronie misslemonade.pl.

Jeśli zlikwidujesz swoje Konto, wszystkie zgromadzone na nim punkty zostaną anulowane.

Firma Miss Lemonade może, wedle własnego uznania, w dowolnej chwili i bez uprzedzenia zastosować, interpretować, zakończyć, zmienić, ograniczyć, zawiesić bądź zmodyfikować program rabatowy Miss Lemonade i/lub jakiekolwiek zapisy jego Regulaminu, zasady, regulacje bądź oferowane korzyści. Odpowiedzialność za okresowe sprawdzanie treści tego Regulaminu i zapoznawanie się z ich zmianami spoczywa na użytkowniku.

Firma Miss Lemonade zastrzega sobie prawo do wykluczenia z programu rabatowego Miss Lemonade dowolnego użytkownika, wedle własnego uznania. Każde dowiedzione lub podejrzewane w oparciu o wiarygodne przesłanki naruszenie zasad programu rabatowego Miss Lemonade, nieprzestrzeganie niniejszego Regulaminu, przedstawianie firmy Miss Lemonade w sposób niezgodny z prawdą lub działanie na szkodę jej interesów może doprowadzić do wypowiedzenia członkostwa i uniemożliwić dalszy udział w programie rabatowym Miss Lemonade. Jeśli Twoje Członkostwo zostanie wypowiedziane, wszystkie punkty zgromadzone na koncie Miss Lemonade automatycznie wygasną.

5. Ograniczenie odpowiedzialności

Firma Miss Lemonade nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek awarie systemu lub nieprawidłowe działanie programu rabatowego Miss Lemonade, ani ich konsekwencje. Miss Lemonade nie ponosi też odpowiedzialności za żadne straty ani szkody wynikające z zawieszenia, zmian bądź zakończenia programu Miss Lemonade lub w jakikolwiek inny sposób z nim powiązane. Wyjątkiem jest odpowiedzialność, której wyłączenie jest zakazane przez prawo.

6. Obowiązujące prawo

Niniejszy Regulamin podlega polskiemu prawodawstwu. Jakiekolwiek spory, roszczenia lub kontrowersje wynikające z zapisów Regulaminu lub członkostwa w programie rabatowym Miss Lemonade albo w jakikolwiek sposób z nimi związane będą rozstrzygane przez właściwe sądy na terenie Polski.

7. Dodatkowe informacje o programie

Jeśli masz pytania dotyczące programu rabatowego Miss Lemonade, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Miss Lemonade dzwoniąc pod numer +48 663 132 014. Wszystkie wiadomości dotyczące programu rabatowego Miss Lemonade należy wysyłać na adres [email protected].

Produkt dodany do Twojej listy