- Nowości
- 4 likes
- 8436 views
- 0 comments
Marie - France i Bernard Cohen byli założycielami francuskiej marki Bonpoint, słynącej na całym świecie ze swojej jakości oraz oddaniu klasycznym założeniom mody francuskiej zarówno w projektach . Marka została doceniona nie tylko przez rodziców, ale także zauważona przez takie modowe wyrocznie jak pismo Vogue. Po jej pokazach zachwycone mamy przybiegały do butiku po identyczne sukienki dla siebie i swoich pociech.
Kiedy rodzice projektowali, szyli, wszystkiemu przypatrywał się mały Thomas. Syn założycieli oraz przyszły twórca Bonton, uczył się fachu pod doświadczonym okiem swoich rodziców. Obserwując wysiłek rodziców, zaangażowanie w biznes oraz to jak ciężką pracą przemierzali trudną ścieżkę biznesu, Thomas miał doskonały przykład jak poruszać się po świecie mody. Dodatkowo uczył się całego warsztatu. Oczywiście, nie możemy zapomnieć o naturalnym wyczuciu trendów i modowych smaczków, które płyną we krwi każdego francuskiego miłośnika mody. Szczególnie tego mieszkającego i wychowującego się w Paryżu, gdzie inspiracje czają się na każdym kroku.
Być może połączenie wszystkich czynników sprawiło, że w jego głowie zaczął kiełkować pomysł o stworzeniu własnej marki. Kto wie…
W 1999 Thomas oraz Irene jego żona, która również pracowała w biurze Bonpoint, podjęli decyzję o wkroczeniu w świat mody dziecięcej. Każde z nich ze swoim doświadczeniem, wiedzą oraz nastawieniem na stworzenie czegoś nowego. W trakcie swoich podróży, planowali przyszłość swojego własnego biznesu. Ich marzeniem było stworzenie marki poświęconej tylko dzieciom. Głównym założeniem było połączenie klasycznych krojów idących w parze z ponadczasowością. Każdy projekt miał być doprawiony szczyptą kolorów i zabawnych pomysłów.
Bonton otworzyło drzwi pierwszego paryskiego butiku dla swoich klientów w 2001 roku. To było spełnienie marzeń oraz kontynuowanie rodzinnych wzorców. To również początek podbijania świata dziecięcej mody. Szalone i pełne radości podejście do mody przekłada się również na ich butiki. W 2007 roku powstała Le Grand Bonton - concept store stający się odzwierciedleniem radosnej filozofii marki. Istny raj dla każdego odwiedzającego. Można znaleźć tam wszystko - od modowych projektów, przez akcesoria domowe (pościel czy meble), po salon fryzjerski. Wszystko w przestrzeni, gdzie organizowane są najróżniejsze spotkania, warsztaty czy kursy kulinarne. Jednak apetyt marki rósł i już w 2014 Bonton otworzyło swój flagowy sklep w Tokio.
Ich kluczem do sukcesu są kolory połączone z dobrym humorem i doprawione zabawą. To właśnie te elementy powodują, że marka podbija serca rodziców z całego świata. Do jej fanów zaliczyć można szereg znanych osobistości. To pokazuje, że marka nie zna granic, a stawianie jakości.
Każdego sezonu marka podejmuje współpracę z innymi firmami. Wspólnymi siłami tworzą charakterystyczne elementy wchodzące w skład danej kolekcji. Przez trzynaście lat funkcjonowania na rynku, Bonton pozostaje wierne swoim założeniom. Ich kolekcje składają się z basicowych części garderoby dziecięcej. Jednak wszystko nabiera nowego wyglądu przez wykorzystanie szerokiej palety barw. Dzięki temu ponadczasowe ubrania zyskują nowy styl, który odzwierciedla obecne czasy. Bonton w swojej ofercie ma sztandarowe elementy takie jak kurtki robione charakterystycznym ryżowym ściegiem czy cardigany z mięsistej wełny. W ich ofercie znajdziecie mnóstwo materiałów o różnych fakturach: od grubej bawełny, przez delikatne tkaniny jak lejący się woal, po aksamity i polary. Na nich często znajdują się haftowane detale w postaci kropek czy maleńkich serc.
Jeżeli jesteście ciekawi francuskiej marki Bonton, ich kolekcja będzie dostępna u nas już wkrótce. My nie możemy się doczekać!
Comments (0)